00:34


Nu är klockan halv 1 och jag sitter och bestämmer Spinning låtar jag skall ha när jag kör mitt pass. De är inte lätt , de finns ju ett antal mängder med bra låtar. Så måste man ju hitta rätt låt också till rätt position och beroende vad man skall göra så de blir rätt tackt , bla. Men har allt hittat en hel bra , nu måste jag bara öva in de någon dag också :)
annars idag så har jag kollar Innebanndy , sen åkte vi direkt till Lidköping. Lämnade Hun och oscar , sen fick jag köra hem igen och de va jätte dimmit ute , uch. Gillar inte att köra i dimma , ser så jäkla dåligt då. Sen har jag bara slappat , kollat Idol , käkat lite Godis , druckit lite Glögg och ah , suttit här såklart. Men nu är mina ögon vldigt trötta , så funderar på att kurra ner mig i sängen och sova lite. Jobb i morgon ju.
Sov gott , natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0