- 5


Kom hem för ett tag sen. Tjänat ihop lite idag också. Ska snart ta tag i all våran tvätt , de är som ett bomb nerslag i tvättkorgen och lite utanför. Så hoppas jag får tvättat upp allt idag. Måste bara förlänga min tvätttid , så jag hoppas att ingen ska tvätta efter mig. Sen när a' kommer hem kanske de blir en tripp til trollhättan. Köpa dom sista Julklapparna. Skulle egentligen åka dit i morgon. Men både Hun' och jag vill ha sov morgon. Sen ska jag faktis jobba i morgon kl 4. Så då slipper man stressa. Blir stressigt som de är redan i morgon. Jobba till halv 10 , sen hem fort som satan , fixa sig snabbt sen lite förferre hoppas jag på , för att sedan gå till Kronan. Sex and the city tema! De får man inte missa.

Men nu ska jag ta tag i tvätten. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0