- 3


Efter min dödahuvud upplevelse i morse så somnade jag om en stund efter en behövlig dusch. Sen vid 3 tiden kom andreas hem i från jobbet. Då undrade han om vi skule åka till hans Farmor och äta lite. Trött och utmattad som jag va så fixade jag ändå i ordning mig lite för att åka med. Käkade Rådjurs kött & älg kött med potatis och massa mer. De va gott , fast jag inte käkade så mkt. Min kropp skrek inte efter mat direkt. Sen åkte vi vidare till Pappa. Där vi hämtade en Gran , Jultomtar och Julskinka. Så förut va Fredrik här ( andreas bror ) och hjälpte oss att klä granen. Så nu är de megasnögg och de lukar gran i hela lägenheten!

Nu blir de Heartbreak Hotell snart och chilli nötter.
Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0